Víkendovka dogdancingu s Vandou Gregorovou 10.-12.6.2011

20.06.2011 11:42

Na tento víkend, jsme se s Hankou těšili skoro půl roku dopředu a také jsme se měli na co těšit :) V pátek odpoledne jsme vyrazili směr Hrádek nad Nisou... Cesta utekla vcelku v pohodě i přesto, že v Děčíně byla výluka. Ještě ten večer jsme poseděli se supr partou u ohýnku a opékali jsme buřty. Také nám Petra s Vandou prozradili to velké překvapení a to, že jsme každý dostal rekvizity, hudbu a do neděle jsme si měli vymyslet sestavu na soutěž "Lucky Dip" :) Já měla sestavu na čarodějnici, dostala jsem koště, frňák a paruku a mohla jsem vymýšlet :D ...

Sobotní ráno začalo výukou dogdancingu s Vandou, kde nám ukázala jak nové cviky učit. Těsně po poledni byla výuka orientálních tanců s Hankou, no jak to dopadlo se můžete podívat na tomto videu...

 

Odpoledne pokračovalo zase s Vandou, ale hodně pejsků už bylo unavených a proto jsem vyrazila s Hankou, Káťou a Čakym a Míšou s její obrovskou bordeří smečkou k vodě, kde jsme se mohli pobavit nad Aibařími skoky do vody :D Eimynka měla pro změnu opět co nahánět (někdy se opravdu ptám, jestli je to ohař), psíci se vycachtali a byli spokojený :)  Večer už jsme byli všichni unavený a trošku nervozní z nedělní soutěže, která se neuvěřitelně rychle blížila. Když jsme se ráno vzbudili, bylo fakt hnusné počasí, které slibovalo, že celý den bude pršet. To nám ale náladu nezkazilo a soutěž mohla začít!! Opravdu jsem se pobavila, tolik talentovaných lidí a hlavně psů co jsme mohli vidět, no prostě paráda!! :) Já byla opět nervozní, ale tentokrát mi ani moc nepřišlo, že bych to hodně přenesla na Jeckinku... Skončili jsme na 5. místě z 11 psů, což je pro nás velký úspěch :) A já měla obrovskou radost.

Hanka s Abi skončila na 1. místě, jak jinak :) Takže gratulace ;) Odpoledne nám ještě Vanda ukázala pár návodů na triky, ale stále pršelo a proto jsme se rozhodli vyjet na nádraží o něco dříve. Navečer už zase svítilo sluníčko...Parta byla skvělá, se všemi se zase ráda uvidím! Myslím si, že tento víkend se snad líp vydařit nemohl a já se těším na další akce s Vadou, Péťou a Míšou!! :)

Fotky ze soutěže- bordermanie.rajce.idnes.cz/Lucky_Dip_12.6.2011_foto_Zuzana_Hodova/

Fotky z celé víkendovky- bordermanie.rajce.idnes.cz/Vikendovka_dogdancingu_s_Vandou_10.6-12.6.2011_foto_Jana_Langhof%2C_Petra_Mala%2C_Zuzana_Hodova/