Turnaj Sladkých nadějí, Mělník, 18.-19.6.2011

20.06.2011 12:26

Společně s Míšou a šeltičákem Grimem jsme se přihlásili na tento turnaj do dvojic a tím odstartovali naší závodní kariéru :D ... Měla jsem obavy, že se Eimy bude bát té atmosféry, ale jen co jsme vlezli na plac mě tato obava přešla. Eimy byla úplně natěšená a skákala mi pomalu až na hlavu.   Dopoledne jsme běželi dva rozběhy, které byli na nejlepší čas, který nás měl zařadit do I. nebo II. divize. První rozběh Eimynka trochu blbla, protože na druhé dráze byla velká novofundlanďačka a Eimy se jí trochu lekla. Hned v prvním běhu zaběhla svůj zatím nejrychlejší čas a to 5,36 vteřin. Odpoledne jsme běhali ve II. divizi na dvě prohry a Eimynka byla skvělá!! Nedělala chyby, až na to, že jsem jí asi dvakrát pustila dřív, ale to nebyla její chyba... Běhala s nadšením, což mě velice překvapila. Bohužel v běhu o 3. místo, jsme prohráli o chlup 0,03 vteřinky a tím jsme skončili na 4. místě!! I tak si ale myslím, že je to skvělý začátek!! Jessie a Mia, běhali v I divizi, kde proti nim byli samé borderky a skončili na 5. místě. Miušce se totiž něco nelíbilo a tak začala utíkat někam jinam, to ale nevadí, běhalo jim to krásně a byly to první závody!! Takže si myslím, že jsme se neměli za co stydět, pejsci běhali nad očekávání skvělě!! :) Měli jsme přespat v nedalekém kempu ve stanu, ale nabídli nám pokoj v areálu ve školním středisku a bylo to super!! Pěkně postýlka, naproti pokoji bezva sprchy a teploučko! Takže jsme se všichni (já, Marťa, Míša a Miluška) pěkně vyspinkali a na to, že jsme měli na pokoji 7 pejsků se to obešlo i bez velkého rámusu :) V neděli běhala Lavina Alfa a Beta... Lavina Beta se umístila ve III. divizi na 2. místě!!!:) A Lavina Alfa v I. divizi jak jinak než na 1. místě!!! Odměna za ttento náročný víkned byl sladký ovocný dort :)