Prázdniny 2011

18.09.2011 18:14

Nějak nestíhám dopisovat, všechny akce, proto udělám shrnutí letošních prázdnin :) Tyhle prázdniny jsme si s holkama zaslouženě užily, užívaly jsme si řádění ve vodě, procházky, řádění s psíma kamarádama... Nejhlavnější věc z celých prázdnin byl agility tábor u Martiny Klimešové v Čebíně kde jsme byli od 15. do 21.8. Tábor byl jedním slovem super, plno šikovných rad, pozitivní motivace, návody... Jeckie bohužel tolik změn neustála a proto mi přestala skákat M překážky :(  Začly jsme tedy dělat skokovou techniku, se kterou nemá žádný problém, tak snad se to zlepší :) Další změna je ve slalomu, který začínáme dělat od začátku, protože máme špatné náběhy. Já ale vím, že zachvilku bude vše napravené, Jeckie totiž hrozně ráda přemýšlí. Eimynka celý tábor prohárala, ale občas si večer také nějakou překážku skočila a udělala mi obrovskou radost, když sama poprvé přeběhla áčko... Eimy měla panickou hrůzu z áčka, z kladiny, houpačky a kladinu mi přeběhla včera několikrát, bez jakéhokoliv zaváhání či stresu, je to prostě můj šikovnej ohař a vím, že i ve třech letech se dokáže krásně a rychle učit a hlavně mě tímto přesvědčila, že se umí vyrovnávat se svým stresem, což je supr. Eimy nedokázala na kladinu vylést ani na kousek, drápky zaryté, ocásek až někde u brady. Tímto mi taky dala naději, že bych s ní mohla možná časem i závodit... :)  10. září jsme měli společnou procházku v Tisé s ohařema :) Sešlo se celkem 6 výmarů, 2 maďaři a Jeckinka ;) Byla to krásná procházka, ted 2.10. plánujeme další :) Eimynka s námi oslaví 1.10 první rok s námi, proto pro ní bude procházka jako dárek a samozřejmě bude i dortík :) Dneska jsme i přes nepřízeň počasí vyrazili na Blansko, na příjemnou procházku, společně s Káťou a Aronkem, Mácou s Shelby, Míšou, Pavlem a jejich Angee a s Marťou, Zdendou a jejich Ellí :) Procházka se opravdu zdařila, opekli jsme buřty a pejsci se krásně vyběhali :) Aktualizuju fotky, od úžasné kamarádky a fotografky Kačky Lisové ;)

Pac!!