Meziklubové závody Trmice-Trmické agilitění

04.11.2011 21:18

O těchto závodech jsem se dozvěděla úpalnou náhodou, když mě pozvala Hanka. Nejdřív jsem váhala, ale potom jsem se rozhodla, že to zkusím, nu což, neoficiálky. Rozhodla jsem se, že budu nakonec závodit jak s Jeckie, tak i s Eimy. Jeckinka byla v kategorii pokročilých a Eimynka v začátečnících. Z|ávody se velice povedly, holky běhaly krásně i přesto, že parkury byly celkem složité. Nakonec mě velice překvapila Eimynka, která se umístila na 2. místě ze šesti závodníků!! |Parkury byly na ní rozhodně hodně složité, protože zas tak často netrénujem a hlavně teprve nedávno jsme pokořily kladinu a áčko, které v parkuru taky bylo!! Jeckinka skončila na 10. místě ze 13, ale pro mě běhala moc pěkně!! Jen to bylo na ní moc dlouhé :) Závody se opravdu povedly, rádi zase účastníme :)